CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 31 October 2011

bertudung vs Free hair...amboii..overr.

bertudung or free hair??memang satu tuntutan dalam agama Islam...wajib bertudung ni...memang betul aku tak bertudung, free hair, tidak menutup aurat..ya..aku akui semua tu.. Maafkan aku krn kekilafan ni..
Tp x seharusnya aku terus dihakimi kerana aku x berhijab kan??yes aku tahu smua itu dosa..cuma yang aku nak tegaskan ..tak semua yang tidak berhijab / bertudung itu jahat..Hanya Allah yg layak utk menghakimi atau mengadili setiap umat manusia didunia ni...

Kebanyakan wanita/remaja perempuan skunk bertudung mengikut fashion semasa..x kesahlah ternampak sedikit dada leher..bkn kah itu juga separuh dr aurat perempuan??..asalkan hmm.. its Fashion!!!


pic from Mr Google


xkesahlah..apa cara pemakaian seseorang tu yg aurat ttp aurat, yg berdosa ttp berdosa..Tp hanya Allah yg layak menghakimi setiap insan...

tp klu da bertudung tu..bertudung la btol2..xyahla dedah sana dedah sini....




i adore her...


ni x sah dok ckp la..

mmg dis girl cara pemakaian tudung dia mmg menjadi pujaan ku...(^_^)

tgk pic ni..comey je klu bertudung dgn cara yg betul kan..hehe...pic ke 2 - 3 tu x boleh blah...hahahaha

indeed of my heart:
InsyaAllah satu hari terbuka luas hatiku untuk berhijab..



p/s : sorry yg terasa hati... hanya sekadar luahan perasaan..

4 comments:

mashitah ismail said...

ptt la terbatuk2 dr td...oOo ni upenyer ye...
(^^,)

Noor Nazrah said...

haha...aku memuji kesungguhan ko pakai tudung....terima kasih ckit blh x??

mashitah ismail said...

terima kasih daun keladi..
hehe

ShahNaz said...

InsyALLAH...one day sampai gak seru syg utk bertudung...Amin...

beautiful journey of pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

perkahwinanku,,,,,

Daisypath Anniversary tickers