CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 November 2011

hari keenam bersama family tercinta..

tup tap tup tap..dah msk hr ke-6 family aku kat cni..huhu
esok da nak blk da..hmmm..
masa terlalu cpt berlalu ..
mcm jeolous je ngn aku..huhu

hari ni hari isnin..aku masuk kerja..tp half day..
kebetulan ada check-up di Klinik..utk ibu hamil..
bla aku check-up H/b aku turun lg 10.3 camtu la..
urine test plak ada glukosa..
means kencing ada gula....
ha.....tula mkn x hingat..kan da kena mrh nurse doctor....
berat bdn pun naik mendadak..
kena diet past ni...

tp x pe..mak dtg sekali sekala jew..nak mkn apa yg aku nak..hahaha
hr ni plan nak pg rumah saudara aku kat Pandan Indah jew..
disbbkan aku x berapa sihat..so kitaorg hanya lepak diruma untie aku tu jew..
Past mkn2...and sembang2 dlm pkl 10pm..kitaorg blk la..tp uul sempat gak
swimng kat pool kondo untie ku tu..


sampai rumah jew...trus packing brg2 utk blk esok...sob sob..awal nya..


mlm tu mak last la masak utk aku n lovly sis


umai obor2 and rumpai laut(org swak pggil janggut duyung)

past packing all the things kitaorg sempat sembang2 mlm tu..then masuk tdo..
sbb flight familyku pkl 8am..
so kenalah gerak awal dr rumah kan...


p/s : cepatnya masa berlalu...


1 comments:

Anonymous said...

bile2 jamu la i makan umai obor2 n rumpai laut aka janggut duyung... cam best jer masakan mak nazz.. tapi camne plak duyung ader janggut, dia betina kan bukannyer jantan...

beautiful journey of pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

perkahwinanku,,,,,

Daisypath Anniversary tickers