CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 November 2011

Hari Kedua bersama familyku Tercinta..

Pagi ni aku bgn awal sbb aku da dgr mak aku krang krung kat dapur..
bau pun mcm sedap bangat..trus x dpt nak lena...

Hari kedua ni of coz la p jalan2 kat Alamanda..
kat mana lagikan klu bkn Alamanda d putrajaya ni..


kedai wajib pegi of coz la Sembonia

masuk Sembonia wajib posing..

mak yg try shoes bapak ckp nak belanja... suka sgt...


aku dpt jugakla..hik hik
aku dah dpt..penat la..duduk sementara
mak aku masih memilih..kasut yg mak nak xde size 4 dah abis..huhu..
rugi..rugi..baru je bapak nak belanja mak...
Mr Hubs pun xnak ketinggalan pose kat Sembonia..


Selesai kat Sembonia budak uul nak main plak..
isshh budak ni nakal sungguh...

penyeri hidup kami se family...


Ronda2 1 alamanda kami sggah la Mydin..
beli barang dapur..

and mlm tu aku teringin nak BBQ
so kitaorg buat la BBq ckit2...

uul mkn sambil brg...


mainan yg dia dpt cekau pd hr per 1 dan ke 2..



Puas aku mkn..jap g mendadak dadak la berat bdn ku naik yer.. huhu

5 comments:

mashitah ismail said...

comel uul....amboi bapak ckp belanja mak tapi anak yg lebey.. lebey kuah dari nasi?? hahaha

Noor Nazrah said...

mestilah..wajib..

ShahNaz said...

My Wife yg over...hehe

Anonymous said...

ritu kata i mcm org tue jek suke sembonia kann.. skarang dier pulak yg suke... hurmmm....

Noor Nazrah said...

sembonia mmg org tua...naz beli sbb naz preggy..kasut sembonia jew yg comfort...

beautiful journey of pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

perkahwinanku,,,,,

Daisypath Anniversary tickers