CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, 16 November 2011

hari keempat bersama familyku tercinta..huhu..

Hari hari sabtu so mmg plan dr awal nak pegi cameron highlands..so pagi2 da bersiap nak gerak da..


Otw to Cameron

     Mr hubs yg sdg drive...

Sampai je kat puncak Cameron..
kitaorg menginak kat hotel
Rosa Passadenna
Hotel ni indah khabar dr rupa..dlm google searh
bkn main cantik lagi..tp 1 star je bg..hotel lama kot...



penat setelah 3 jam perjalanan..


pemandangan dr atas hotel kami

our room



sementara xde wat apa2 kat hotel..kitaorg g la taman rama2...adult rm5 child rm3

ptg tu kitaorg melawat Taman rama2






kat cni bkn setakat rama2 byk lagi haiwan lain..

and selain dr rama2 n animals yg lain
kaktus pun ada..


Kat taman rama2 ni pun indah khabar dr rupa..
ingatkan rama2 byk yg cantik2 berterbangan rupanya hmm..no komen
korang tgk la sendiri...


Kat luar Taman Rama2 terdapat byk kedai svner yg korang leh tgk2 or beli..
kaktus rm 2 je 1...murah je brg2 kat cni..


Past tu..destinasi seterusnya is..Pick Up your own strawberry...


past kutip strawberry yg kita nak...diorg akan timbang..

otw nak g tempat lain...sggah mcm pasar la tempat tu..dpt beli aiskrim pior strawberry..sedap!!

kedai souvenir

tummy ku da mcm buah strawberry hahaha



sebelah tu ada kedai Arked tp kitaorg x msuk la..ambik pic je


blk dr sana kitaorg ssgah pasar mlm yg dibuka pd hr sabtu & ahad

Setelah tu sggah la makanan panas kat kedai Tomyam & Ikan bakar

Bapak yg boring menunggu sbb perut mmg da lapar sgt..
service yg lambat sbb org ramia sgt pg kedai makan ni...


uul tapau kat pasar mlm..sbb da lapar..

lama jugakla kitaorg tggu ada dlm 1 jam mcm tu...perut aku da menyanyi..
baby dlm tummy pun da lapar..
uul pun da tetido..


Finally makanan da smpai..



Apa lagi terus la melahap tanpa henti...sampai x dpt nak snap pic..sbb semua da lapa...

pastu kitaorg trus blk hotel...and nazirul plak sempat mandi dlm tab..haiyyoo..





2 comments:

mashimaro said...

best nyer tgk uul mandi..pkai spender jer.. hahaha

Noor Nazrah said...

terliuq eh

beautiful journey of pregnancy

Lilypie Pregnancy tickers

perkahwinanku,,,,,

Daisypath Anniversary tickers